Vår anläggning

Vägbeskrivning:

Från Karlskrona: kör norr ut, kör nästan igenom Jämjö ta sista avtagsvägen till höger innan husvagns firman. Sedan första vägen till höger. Kör över 2st vägbulor. Anläggningen ligger på höger sida. Från Kalmar: kör E22 söder ut, kör nerför backen strax innan Jämjö sväng första vägen till vänster efter husvagns firman. Sedan första höger, kör över 2 st vägbulor. Anläggningen ligger på höger sida.

Karta till vår anläggning

Google maps >>

Anläggningsavgifter 2024:
Du ska vara medlem för att få lösa anläggningskort. Kortet är bundet till familjen.
Avgift 750kr/år gäller hela familjen max 2 hästar per gång.
Medlem utan anläggningskort, 70kr gång/timme.
Maila kristianopelsryttarforening@gmail.com att du betalt så stämmer vi av med kassören.
Rider någon din häst (någon enstaka gång) rider dom på ditt kort men måste vara medlem i KRF.

Medlem som rider på banan får ha med egen tränare utan att boka så länge ingen annan störs av detta utan att man kan samsas på banorna.

Ej medlem 100kr gång/timme
Bli medlem, klicka här >>

Hindermaterial finns om du vill använda vid träning.

Medlemmar med anläggningskort bokar banan gratis.
Är man bara medlem kostar det: 50kr gång/dag
Bokning av banan: kar-ma@hotmail.com